Sunday, November 2, 2008

That You Will Love





2 comments:

Yasmin's Mummy said...

Gambar2 la pulak..

Hopefully you're feeling better. Jaga lah kesihatan. Dah cuba ke supplement mcm yg awak tlg beli utk saya tu? Saya insyaAllah mula esok.. nanti I'll give testimonial :)

Ni nak bagi nasihat sikit (ewah, mcm bagus). You've got to work harder to reduce your weight. I know it's easier said than done, but for the sake of your health, kuatkanlah semangat. We family bloggers will support you. Lebih baik bersusah2 utk kurangkan berat dari menanggung macam2 penyakit.

May be Nida boleh bagi tips camana dia berjaya kurangkan 5kg within a reasonable period of time. I think she's on the right track. I always believe in gradual, but sustainable weight loss, dari yg drastic.

Ibu WA Alim said...

Ha..ah..gambar2 pulak..senang..tak payah fikir.. susun je..
Ni pun dah belek2 tajuk constipation..entahlah bila saya blh stop publish tajuk2 mcm ni..wp dah ingat nak stop..tp masih teringat nak semak tajuk2 aging process dan pregnancy/baby care..yg dah siap taip eczema dan asthma..
Tk krn beri saya nasihat..mmg dah byk kali saya terima nasihat..terutama dr mek..setiap kali jumpa/telefon..juga dr kawan2 saya..kdg2 tension juga..dan risau juga..
Hrp awak tak jemu beri nasihat dan sokongan..wp saya mcm tak kisah je..
Mudah2an satu masa saya dpt revise semula semuanya..