Tuesday, March 3, 2009

March II

Hari ini.. aku boleh meraikan.. genap setahun aku berblogging.. jika aku ingin meraikannya.. pada tarikh inilah.. aku telah berjaya.. mempublishkan tajuk percubaanku..

Lantas.. aku teringat semula lagu itu.. yang melatari diriku di saat itu.. dan perasaanku di ketika itu..

Aku tahu.. di bumi Allah.. yang luas ini.. aku hanya bersendirian.. melangkahkan kakiku.. ke mana hendak kutuju..

Dan di ketika.. segenap kepingan penjuru alam.. seperti menghimpit.. dan menghempapku.. aku terduduk.. tersimpuh.. tertunduk.. memandang lantai..

Akhirnya nama DIA jua yang kuseru.. tiada lain yang mengerti.. dan dapat membantu..

12 comments:

ciknun said...

salam yah. nun nih..

Mama Ellysha said...

tgk laa blog sy... bie nih...

Ibu WA Alim said...

Salam Nun..apa khabar..? Selamat singgah..!

Salam Bie..apa khabar..? Tk sudi singgah..Gi dah blog awak..!

Maaflah.. sepjg minggu ni tak dpt masuk blog..tak ada internet coverage..baru tukar ke P1W1Max broadband ni..sejak awal Feb lalu..coverage masih tunggang langgang lagi..

mama izzah said...

Wsalam..rajin2 la singgah blog sy.
br buat.

mama izzah said...

Wsalam..rajin2 la singgah blog sy.
br buat.

Ibu WA Alim said...

Ok, Gi dah sakni blog awak..bulan yg cantik..!
Takleh sembang lama..nak gi kelas ngaji ni..lain kali singgah lagi..

nida said...

selamat menyambut anniversary pertama sbg blogger. Ida gi blog CN sakni tapi x leh nak komen, puas tekan post a comment tapi x leh, nape ye?

Ibu WA Alim said...

Tk Nida. Cy pun gi blog dia 3@4 ptg Selasa tu dan puas tekan jugak la post a comment tu dan takleh nak komen jugakla. Kenapa tu, kena tanya diala, dia dah buat ggapa ko blog dia sbb sblm ni Cy dan org lain blh letak komen kat blog dia. Cy pun dok nak tanya soalan yg sama juga, cuma ko sibuk sikit minggu ni, tak sempat nak tanya. Yg Cy perasan dia baru tukar template. Nanti Cy nak gi tanya d blog Cb la.

mama izzah said...
This comment has been removed by the author.
Mohammad said...

Tahniah atas anniversary pertama berblogging! Kami pun baru sambut anniversary ke-6 pada hari ahad 19 april. Teruskan berblogging di dalam dunia tanpa sempadan.

cekna said...

tahniah dr sy jg.bukan merajuk,tp sibuk.awak dak start kss aji ye?

Ibu WA Alim said...

Tk dik dan tahniah dgn anniversary ke 6 tu..bersama kehadiran D Haniff..!

Tk juga Na, kursus tu dah masuk 10 minggu..tinggal lagi 5/6 minggu..saya ada ceritakan sedikit dlm post saya pd 28/2 dgn tajuk Feb II..